Ny bog: Sælg mere til de kunder du allerede har.

Mere end 20 års erfaring med mersalg har lært mig en ting:

30% af dine kunder køber gerne mere – hvis du hjælper dem!

sellmore-udskaaret
Med min nye e-bog i hånden har du direkte adgang til nemme, sjove og konkrete mersalgsideer som du kan sætte i gang med det samme.

Det er gratis: Du skal ikke investere noget, du skal ikke købe nye varer.

Det er hurtigt og nemt: Du skal bare sige det du plejer + en ekstra sætning.

Hvis du gør det ti gange vil der være to – tre kunder der køber. Så bliver du rigere. Hurtigt. Ingen omkostninger – kun mere omsætning og glade kunder som får rådgivning.

Du kan læse bogen på din computer, telefon eller tablet.

Det er i sig selv tankevækkende: At du kan påvirke måske hver tredje kunde til at købe mere. Uden at genere dem, vel at mærke. Uden at de føler sig påduttet noget.

For mersalg er ikke at prakke på. Det er at sælge mere samtidig med at kunden får en bedre service.

Køb bogen i dag!

Læs den i dag – sæt i gang i morgen.

Mål effekten i morgen aften!

Har du et firma? En butik? En webshop? En frisørsalon eller et rejsebureau? Eller er du måske rådgiver?

Du kan sandsynligvis øge din totale omsætning med 5%…

Det er min erfaring. Nogle kan øge den mere – andre mindre – men 5% skal være dit umiddelbare mål.

Hvis du kan det – så stiger din totale indtjening måske 50-100%

Med e-bogen Sellmore opnår du tre ting:

1. Din bundlinie bliver boostet!

Hvis du sælger for en million i dag – så hjælper bogen dig til at øge dit salg med mindst 50.000. Det svarer til 5%. Hvis din overskudsgrad er 10% – som betyder at du har 100.000 i overskud på en million – så har du lige øget dit overskud med 30% – forudsat at du har omkostninger på 20%. Så nu er din bundlinie forøget med 30%. Det kalder jeg en formue!

2. Du øger dit salg med 5%

Hvis du har ti kunder der er ved at købe lærer du at spotte 5-7 mersalgsmuligheder. Du lærer at mersælge elegant – på det rette tidspunkt – og du vil opleve at 2-3 af kunderne køber. Det kan øge din omsætning med 5% eller mere. Og det er en formue når året gøres op.

3. Du bliver en bedre sælger

Mersalg er mere end at tilbyde 3 varer til prisen for 2. Mersalg er at gennemgå kunder og produkter systematisk og beslutte hvilke ekstra produkter og ydelser de enkelte kunder skal præsenteres for. Du lærer at programmere dig selv til at tilbyde alle kunder en ekstra ydelse hver gang de køber en grundydelse. Det gør dig rigere – og der gør kunden gladere fordi han oplever en bedre service.

Alle er glade!

5% mersalg er en formue!
Se grafen til venstre. Giver det mening?

OK. Jeg ved godt at du ikke altid har en dækningsgrad (DG) på 80% som jeg antyder her. Men hvis nu den var 50% – eller blot 25% så ville du stadig øge din bundlinie med mange, mange penge.

Hvis du virkelig vil ha’ en DG på 80 så kan du måske opnå det ved at sælge serviceydelser (forsikring, serviceaftale) eller simple produkter som du har købt billigt (fx OEM produkter med dit eget brand på).

Jeg har en kunde der omsætter for 50.000.000 kroner om året. De har tjent ca. 2.000.000 hver år. Før skat. Nu tjener de mere end 3.000.000.

Og de metoder som de benytter står alle i bogen.

Køb bogen i dag!

Læs den i dag – sæt i gang i morgen.

Mål effekten i morgen aften!

Bare fem procent mere kan blive en formue…

Mersalg er sundt for din bundlinje – og jeg er ekspert i at hjælpe din virksomhed med at indføre systematisk og værdiskabende mersalg.

Og nej – vi taler ikke om at sætte automatpiloten til og glemme at kunderne kan tænke selv. Vi taler om intelligent mersalg som både booster din kundeservice og din bundlinie.

Intelligent mersalg?

Ja – i modsætning til en tillært smøre som skræmmer kunder bort. Sellmore tager dig og din kunde alvorligt – og du lærer at gennemføre systematisk, intelligent mersalg som også booster din kundeservice.

Jeg kan hjælpe jer til at tjene mange flere penge…

…ved at tænke på kundens behov – og ved at tænke struktureret

Læs en enkelt side fra bogen om at sætte system i salget – og samtidigt øge kundeservicen:

Mersalg skal styres

Der er ren matematik Når I betjener 10 kunder i dag – hvor mange forsøger I så mersalg til? På den intelligente måde?

Jeg kan hjælpe jer til at identificere hvilke produkter I skal mersælge. Og hvornår. Og til hvem. Jeg kan hjælpe jer til at gøre det på en god og serviceorienteret måde, så alle kunderne oplever bedre service – og nogen af dem køber lidt mere.

Det bliver hurtigt til 5% – som måske bliver til 20, 40 eller 50% på bundlinien!

Regnestykket er enkelt

Du betaler kun DKK 199 for bogen. Hvor meget skal du sælge ekstra for at tjene den investering ind?

Mit gæt er, at du skal sælge for DKK 500 – så er bogen tjent ind.

Hvem er Leon Birdi?

Foruden at være hotel- og rejseekspert hos TV2, arbejder Leon Birdi med salgs- og serviceoptimering i virksomheder og kommuner. Rejseindustrien er 100% afhængig af struktureret mersalg – ellers taber de penge.

Leon Birdi i TV2 Go’ Morgen Danmark

Leon Birdi i TV2 Go’ Morgen Danmark

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tænk på Norwegian der sælger billige flybilletter – og tilbyder at du kan betale dig til mad, kuffert med ombord og dit ønskesæde – alt sammen mod merpris.

Han har en baggrund fra Avis Biludlejning – det var der han lærte at mersalg nytter – og han har siden arbejdet som konsulent i Cultivator og som leder i et par IT-virksomheder.

I år 2000 stiftede han sit firma, hvor han booster service og salg.

Leon er fokuseret, direkte og klar i spyttet. Hans no-bullshit tilgang gør det nemt at følge hans råd – og derfor er han kendt for at skabe resultater sammen med sine kunder på kort tid.

Han arbejder på lang sigt – det betyder, at du ikke lærer smarte tricks der skræmmer kunderne væk. Leons filosofi er, at du både kan booste din kundeservice og dit salg – faktisk er det to sider af samme sag.

Foruden bogen Sellmore har Leon udgivet bøger om service, opsøgende salg og telefoncanvas.

Han er en populær foredragsholder og underviser – og så blogger han blandt andet på Amino.dk

Hvis du vil læse mere, så hop hen på hans hoved-site birdi.dk.

Mersalgsbogen “SELLMORE” udkom i 2015. Den er uteoretisk, ikke akademisk og super praktisk så du kan gå i gang uden at læse til professor først.

Bogen indeholder konkrete eksempler på hvordan du booster din omsætning hos de kunder du har i forvejen.

Du lærer også at sætte mersalget i system – og med al respekt for de butikker der vælger den bevidstløse mersalgsmodel, så lærer du at gøre det lidt mere avanceret end: “Skal du ha’ to Mars for en tier?”

Du får værktøjer der hjælper dig til at måle dit mersalg – og du lærer at opbygge en mersalgskultur som både ledere og medarbejdere vil få glæde af.

Som du kan se ovenfor har bogen også fokus på kommunikation, så du kan blive inspireret til at udvikle et mersalgssystem som er tilpasset din virksomhed og dine kunder.

Køb bogen i dag!

Læs den i dag – sæt i gang i morgen.

Mål effekten i morgen aften!

[et_bloom_inline optin_id=”optin_2″]
Share This